Клінінгові компанії в Україні, аналіз ринку

З кожним роком спостерігається активний ріст і розвиток клінінгових компаній в Україні. У 2012 році у зв’язку з проведенням чемпіонату Європи з футболу Євро-2012, потреба у висококваліфікованих компаніях, що надають послуги клінінгу збільшилася в рази. Оборот капіталу у сфері послуг з прибирання, виріс більш ніж на 30%, а в грошовому еквіваленті склав близько 130 мільйонів доларів.

Збільшення оборотного капіталу спровокувало інтерес з боку представників малого і середнього бізнесу. З’явилася зацікавленість у розвитку клінінгових компаній, а також бажання вкладати гроші в перспективну, нехай «невизнану» на державному рівні, галузь сфери послуг.

До прикладу витрати на проведення збирання Львівського стадіону, після проведення одного матчу Євро-2012 становили трохи більше 45 тисяч гривень, при цьому інвестиції необхідні для старту бізнесу по напрямку клининг, дорівнюють приблизно 10 тисячам доларів.

Але не все так перспективно і райдужно в розвитку бізнес-напрямки Клінінг. Безлічі бар’єрів і перешкод доводиться долати в розвитку клінінгової компанії. Наприклад, безліч клінінгових фірм зіткнулися з проблемою активно розвивається фази ринку послуг з прибирання.

По завершенню 2012 року, хотілося б відзначити основні проблемні питання в сфері клінінгу:

• У перші місяці 2012 року середня вартість прибирання одного квадратного метра приміщення варіювалася від 5-12грн, в гонці за потенційним клієнтом багато компаній занижували вартість послуг, що незабаром привело до невиконання зобов’язань з боку компаній. Обвал цін на послуги з надання прибирання, породив ще ряд проблем — це падіння якості надаваних послуг, економія коштів і капіталу на витратних матеріалах та хімічних засобах для прибирання, відсутність кваліфікованого персоналу, зважаючи на відсутність вкладень у навчання працівників.

Перераховані проблеми в результаті призвели до втрати замовника, зростання конкуренції, а зважаючи на втрату рівня довіри до клінінговим компанія, відмова від послуг і як наслідок найм власних кадрових працівників по прибиранню приміщень і територій.

Шляхи вирішення проблем:

Клінінгові компанії, які намагалися залишатися конкурентно здатними і продовжити боротьбу за клієнтську аудиторію робили різні рішення. Варто відзначити, що більшість активно почали розвивати прейскурант послуг, що надаються, тим самим стаючи багатопрофільними компаніями, які надають комплекс послуг від охорони і прибирання приміщень до відеоспостереження і ремонту техніки.

Другим популярним кроком було збільшення вкладень у рекламу, в тому числі і мережі інтернет, за відгуками в деяких регіонах України, добрий результат дала контекстна реклама.

Для збільшення якості послуг і завоювання більш вимогливого і платоспроможного клієнта, деякі компанії інвестували кошти в навчання працівників, чий рівень повинен був відповідати фахівцеві в клининге.

Прогнози на 2013 рік:

Очевидно, що більшість клінінгових компаній бажають укласти контракти з корпоративними клієнтами та великими фірмами. Подібні угоди обіцяють регулярну прибуток і можливість розвитку. У зв’язку із зростанням будівництва торгових і бізнес центрів, а також відкриттю чималої кількості тендерів від великих компаній українських олігархів, ринок послуг з прибирання буде активно розвиватися.

Багато аналітиків пророкують захід на український ринок російських клінінгових компаній, зважаючи активний злиттів лідируючих представників клінінгу в Росії.

Але головна боротьба розгорнеться за підвищення рівня довіри клієнтів до компаній надають клінінгові послуги.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Клінінгові компанії в Україні, аналіз ринку, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>