Ціноутворення послуг з прибирання та клінінгу

Послуги професійних прибиральників

Скільки коштує послуга з прибирання приміщення виконана професійними прибиральниками? Всі клінінгові компанії мають приблизний прайс-лист на послуги, що надаються, але остаточна ціна за послугу з прибирання, формується в залежності від декількох факторів:

-Квадратури території або приміщення подвергаемого прибиранні;

-Від типу поверхонь, які необхідно очистити;

-Заграможденності приміщення предметами інтер’єру і меблями;

-Застосування захисних засобів від попадання і поширення бруду;

-Потреби виведення плям і слідів;

-Реалізації технологічної чищення;

-Від людинопотік в прибирати приміщення;

Ціноутворення формується також від частоти вироблених збиральних заходів і природно від побажань замовника і додаткових вимог. Але завжди працює одне правило, чим більше територія приміщення, подвергаемая прибиранні, тим нижче ціна за квадратний метр забирається приміщення.

У будь-якому випадку кінцева вартість заходів з прибирання, буде визначаться на основі кошторису складеної виїзним фахівцем клінінгової компанії надає послуги з прибирання. В особистій бесіді, як правило знаходяться, певні компроміси сприяють оптимальному формуванню ціна-якість.

Популярність системи аутсорсингу, починає набирати обертів і на території України. Все більше компаній, не тільки західних, але й вітчизняних приходять до висновку, що вигідніше наймати вузькоспеціалізованих фахівців для виконання необхідних завдань. Так наприклад чимала кількість компаній у Києві у ж користується послугами професійних клінерів і прибиральників, виключивши зі штату компанії власних працівників, заощаджуючи при цьому кошти.

Деякі клінінгові компанії навіть пропонують послугу, підрахунку економічної ефективності і визначення доцільності найму професійних клінерів, прибиральниць або двірників, замість послуг власного штату обслуговуючого персоналу.

Пакет додаткових послуг клінінгових компаній

З розвитком клінінгу, як ефективного бізнесу, почався і зростання конкуренції у сфері надання послуг. Тому багато клінінгові компанії спробували розширити перелік надаваних послуг з метою найбільшого охоплення клієнтських запитів і побажань, а також реалізації їх на гідному рівні, останнє, на жаль, часто було не дуже якісним.

Можна навести приклад однієї компанії, яка надала послугу вивозу сміття, з подальшою утилізацією.

За прогнозами аналітиків, тенденції до розвитку клінінгових компаній будуть продовжаться у міру збільшення числа офісних і торгових центрів, а також популяризації послуг клінінгових компаній приватним особам.

Фактори ризику

Зростання конкуренції у сфері клінінгових послуг, не так турбує професійні клінінгові компанії, як поява псевдо «професіоналом» за якими простежується низка негативних дій, а саме крадіжки майна особами здійснюють прибирання, псування меблів та предметів інтер’єру і так далі. Список можна продовжувати досить довго, а головне дії шарлатанів і псевдоспеціалістів, знижують рівень довіри до клінінговим компаніям, що негативно позначається на ринку в цілому.

Ознаки шарлатанів і неспеціалістів в області клінінгу:

- Відсутність клінінгового обладнання;

- Фіксована ціна на послуги;

- Небажання виконувати замовлення під контролем клієнта;

- Низька ціна на послуги;

- Відсутність гнучкого графіку виконання замовлення;

- Складності в взаєморозрахунках при оплаті послуг;

http://ukr.optima-clean.com.ua/pribirannya-v-kiyevi/

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Ціноутворення послуг з прибирання та клінінгу, 9.0 out of 10 based on 2 ratings

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>